2015年8月1日星期六

三儍再襲九州 day 4 21/7/2015

今朝好早就醒咗,整理完行李三儍都仲未瞓醒,可以有時間俾我响旅館四圍行下。呢度真係好舒服,晨早d霧未散風景仲好靚。


早餐係旅館包埋,要自8點半後去櫃檯攞,之前已經知道係便當,但估唔到咁好味,d 蔬菜好新鮮,雖然便當唔細份,但都唔覺唔覺食哂,之後仲食埋早一日買落,甜到喊嘅蜜瓜,飽到上心口。


係時候要check out啦,真係好可惜噚晚睇唔到星星,所以決定下次有機會嚟九州會再嚟呢度住。八女除咗星野村出名睇星之外,另外最出名係八女茶,係高級嘅綠茶,而星野村就有間茶嘅博物館,可以俾人品茶,但帶住三隻怪獸去肯定會打擾人哋,所以決定只响販賣店買d茶葉同相關食品返香港享用,再食埋用八女茶造,好香濃嘅雪糕就離開福岡縣,落鹿兒島。


去鹿兒島車程好長,中間經過PA停下車食下嘢,差唔多下晝4點先到鹿兒島嘅霧島市。



我哋今晚住嘅係霧島國際酒店,係比較大型嘅溫泉酒店,check in 上到房三儍見到係tatami就勁興奮,响房度四圍走四圍碌。



到差唔多夠鐘我哋就落餐廳食晚餐,今晚係食buffet,同香港嘅buffet唔同,無生蠔海鮮併盤,取而代之係有㕑師即時煎和牛同炸天婦羅,d嘢好好味,尤其牛肉同刺生好正。食飽我哋就返房換衫,予備去浸溫泉。



酒店有兩個溫泉,分別係本館嘅大浴場同別館嘅露天溫泉,我哋今晚浸本館嘅溫泉,三儍好彩都叫尚算合作,浸完就返房食宵夜休息喇。


( day 4 完)

沒有留言:

發佈留言