2015年8月7日星期五

三儍再襲九州 day 5 22/7/2015

今朝又係一早瞓醒,趁三儍未起身,我就自己一個人去浸溫泉。今次去別館嘅溫泉浸,由本館行過去要行差唔多10分鐘,一路都無人,而且天未光哂仲暗暗哋,其實都有d驚。好彩個溫泉俾咗個驚喜我,比噚日本館嘅大浴場正好多,d水夠熱,而最正嘅係一個人都無,可以自己儘情享受。


雖然個溫泉好正,但都唔可以浸太耐,浸完就換daddad同大少落浸,佢哋嘅評話都係話別館嘅溫泉好好多。浸完溫泉就肚餓啦,叫醒埋二、三少就去食早餐。早餐自助型式,都好豐富,食飽返房執好行李就check out 再出發喇。


下一個目的地係內之浦,一個無乜遊客去嘅地方, 去嗰度係為咗參觀JAXA基地。其實原本plan去都係位於九州嘅種子島,但船程太耐兼太貴,所以退以求其次去內之浦嘅宇宙觀測站參觀。由霧島去內之浦要差唔多要2個鐘,去到已經係食飯時間,所以先去食午餐。我哋今餐食海鮮,揀呢間餐廳係因為網上評分唔差,而且呢度有得食伊勢海老。去到先order 一隻伊勢海老刺身,3仟円一隻真係好低食,原本想叫3份定食,但老闆娘話叫2份一齊share就夠啦,真係好老實。如老闆娘所講,定食份量好多,先嚟好清爽嘅前菜漬物,再嚟好好食嘅我嘅天婦羅同刺身拼盤做主菜,而伊勢海老刺身就勁鮮甜,食到一半老闆娘將個蝦頭同尾拎出去,用嚟煮湯,啖湯甜到不得了。食到飽飽都係7仟幾円理單,真係低到不得了,係呢個trip之中最滿意嘅一餐。




食飽就出發去JAXA基地,由餐廳過去都係7分鐘車程,未上到去就已經見到好大嘅衛星天線,上到去我哋先去咗火箭發射場(其實應該先登記後參觀),嗰度有响度發射過嘅大型火箭模型三儍睇到嘩嘩聲,而對太空最有興趣嘅大少就最興奮,睇完我哋先去翻閘口做翻簡單嘅登記手續,攞翻張permit card放响車頭再去參觀埋其他設施。我哋去咗睇未上山就已經見到嘅衛星天線,圖片就見得多,可以咁近距離睇下就真係好難得;之後再上埋展望台睇風景,去埋小型火箭發射台,最後就去埋宇宙科學資料館,資料館裏面有响內之浦發射過嘅火箭同人造衛星嘅資料,仲有用過嘅火箭推進器同人造衛星嘅部件,雖然三傻一知半解,但都睇得好開心,睇完時候都唔早,係時侯要走喇。







下一站係去都城市,今晚我哋就响都城嘅酒店住。由內之浦去都城要個半鐘車程,去到時侯仲早,所以我哋先响Aeon mall行下,行完先去酒店check in。酒店book 之前睇好似有d舊,點知去到見到先知原來係咁新淨,雖然係商務酒店,但間房一d都唔細,仲好舒服好乾淨。放好行李就予備去食晚餐。




我哋唔想去太遠,所以只係响酒店隔離嘅燒肉店食,以為只係舖仔,原來入到去咁大,我哋點咗個4人set一齊食,d 肉都好肥美好好味,呢餐幾好味,而且都唔貴,埋單時職員問我哋係咪隔離酒店嘅住客,我哋話係,仲主動俾咗9折俾我哋,食到飽飽都係6仟円左右。我哋番酒店買d飲品就番房沖涼休息喇。 



(day 5 完)

沒有留言:

發佈留言